Tuesday, February 14, 2012

巴西家庭之旅 - 下集

個火又唔勁,用來將牛骨飛水嗰煲水要成三個字先滾,有兩個couchsurfers (一個德國人,一個芬蘭人)九點半到,好彩有幾個壓力煲可以將排骨炆焾,又用另一個壓力煲煑牛骨湯,最後出爐有炆甜酸骨 (真好,可以用哂樽紅醋, 唔洗搬咁重)、番茄薯仔牛骨湯、牛骨湯煮飯、奶油津白。 九點九開飯。其間聽Juracy同嗰兩個女仔講德國及芬蘭歷史,仲比嗰兩個女仔多。餐飯當然啲餸無哂,剩番的飯仲可以留低日後炒飯。嗰晚吃得太飽煮得累,沒有出去跳舞了。


第三日起床有些晚,吃過沙樂美腸飛碟,Catalina媽媽話我哋昨日已經煮咗嘢,今日由佢煮。食食下飛碟,個德國女仔隻手俾隻chou chou 咬到,原來隻狗喺佢兜食物附近係生人勿近,嗰女仔隻手踵哂,有發炎跡象,但唔同人有唔同反應:個女仔都算鎮定,無叫,只係按住傷口行開,但面青口唇白、阿仔手掩面好苦惱咁樣、阿媽用番皂洗傷口,其實都好,之後我用自己私伙綳帶包佢個傷口止血及吸濃,但阿媽問過佢嘅朋友Ana做醫生個仔,佢話唔駛包,成塊綳帶拿走,嘥我心機兼嘥料。

之後我哋去嗰個醫生屋企,以為可以幫傷口做啲嘢,走到上去十樓(已經係當地少有啲高樓),原來係陪Juracy為醫生講解去羅馬旅行嘅心得,後者對個傷口無乜點理。可能佢工作時間以外唔可以做工作嘅嘢掛?或者佢覺得無乜大礙...


之後我有得揸車,原來阿仔無車牌,佢揸車嚟接我地都只不過係偷雞,我有國際牌,適應一下左軚就膽粗粗揸上去高速公路,去附近一條河玩。喺公路我揸到限定100km都俾人嫌慢,下下要揸120,仲要入小路將架自動波當四驅車咁揸。去到條河,原來係一個家庭露營地,條溪啲水普通,喺乾旱嘅當地已經係難得玩水地方,我哋浸下水就揸車番屋企,媽媽已經煮好晚飯,有傳統嘅豆同飯、煮牛扒、沙律,仲有薑檸檬汁,簡單滿足的一餐吃得很開心。

最後一日無水,呢個地區無乜雨,就算喺一個大湖及大壩附近,都可以制水。其實媽媽平時好環保,洗碗廢水會叫老公攞去淋花、啲廚餘會用嚟做肥料、膠袋會洗過再用、用過嘅檸檬會用嚟洗碗。我用咗啲冷飯炒飯,一家食得開心,跟著成個晏晝無乜嘢做,只係上網,我準備煮苦瓜炒排骨(其實無鑊好難炒嘢,只好用阿婆留低嘅古董大鋼盤,唔係好受熱,炒唔起火氣),M想用埋啲粉做水餃,因為無粘米粉做蘿蔔糕我就炒白蘿蔔算了,再加甜棘排骨。所有人都吃得高興,唯有白蘿蔔剩下,呢度啲人唔係點慣食,我哋就打包之後當午餐。

 
第五天我哋晨咁早要回Foz do Iguacu, 成家人早起同我哋送行,好感動。

呢個係一個很充實嘅巴西家庭體驗,多謝Juracy一家。我哋會番來探你哋呀。

No comments:

Post a Comment

You can give comment easier by being our followers. You can also do that as anonymous or put your name in the message. Meet you somewhere in future.