Saturday, February 11, 2012

巴西家庭之旅 - 上集


經過個半小時的車程, 兩旁的田地在落日下閃耀?  車廂在冷氣下舒服極了, 好為之前在烈日的街上給龜殼壓累了的身體充電. 終於來到 Medianeira, 幸好車站的公共電話可以打地線, 就聯絡上Juracy. 他駕車來接我們, 一個稚氣未泯的大個子, 他的英文不錯, 和我們溝通不難. 他和父母住在車站附近兩三條街的屋裏. 我所指的屋, 真的是屋, 單層, 有花園有車房, 一進屋, 熱情的媽媽給我們大大的擁抱, Juracy的爸爸也叫Juracy, 走出來不容易在興高采烈的媽媽身後找個身位和我們握手。Juracy的父母只懂少許英文, 他便幫忙翻譯。 為了方便分辨兩父子, Juracy在爸爸前被媽媽叫Juracito (the little Juracy). 母親Catalina是委內瑞拉人, 她在我們來之前已經預備晚餐, 我們當日沒有去看Iguazu瀑布, 早些出發來Medianeira, 不要一家人等我們吃飯. 和我們打招呼的還有一隻chou chou有十二歲, 也不年輕了.


開心地飲過冰凍的啤酒 (全家人都喜觀飲啤酒) 當天晚餐是咖哩肉醫意粉, 煮小扁豆,及沙津, 小扁豆像切開一半的小青豆, 用豬肉, 洋蔥, 薯仔煮, 很易飽, 是Juracy 特別叫Catalina看食譜學來煮的, 他說這是巴西的傳統食物,我們定要試, 她還特地調一種有薑及薄荷的檸檬涷飲, 薄荷是她在花園自己種的. 之後他們想帶我們去跳舞, 但我們經過一天勞碌, 又想上網 (Juracy特地買了一個wifi router, 我幫他安裝好, 大家happy, 阿爸唔駛同個仔爭電腦上網, 可以一齊用自己電腦上網, 而我們也可坐收漁人之利,開行兩部電腦勁上)把瀑布之旅放上網, 便捥拒了. 原來他約了自己朋友蒲吧, 那麼高消費的事就免了,


原本我們睡Juracy的睡/書房 (裏面的床只是一張梳化床), 他在父母的套房打地舖, 我們表示不好意思, 但他說較喜歡有冷氣的套房. 其實當晚也有另一對couchsurfers (Juracy都幾好客) 來但行程延誤了, 所以我們就睡了另一間原本安排給她們的雙人房一晚, 當晚也悶熱, 幸好有風扇, Catalina 建議把大風扇向窗,把蚊吹出,其實我一早就燒蚊香...


第二天我們起床, 已經見Catalina煲咖啡, 桌面放了面包和芝士. 吃過早餐, 我們開始了在Medianeira的超市觀光, 買些我們煮中餐的材料. 去了三間超市,各有平貴,阿媽同個仔都無帶錢(我估唔會老馮掛), 我哋去第一間較貴的超市買咗大部份嘢: 青紅黃椒、白蘿蔔(之後M先發現唔夠粘米粉)、洋葱、牛骨、茄子, 之後去另一間買芽菜,成港幣廿蚊斤,好貴...但呀仔鐘意食,又可以用嚟炒麵, 買。去最後一間,阿媽有account, 唔駛我哋俾錢, 買咗排骨, salami. 番屋企成一點,快快炒咗個面,大家吃得很開心。

食完午飯個鎮唯一一個中國人Anna嚟探我哋,佢喺廣東五十年代去咗古巴(當時係唯一出國方法),做餐館工人至退休,跟做醫生嘅仔去到巴西定居,而家已經七十多歲。佢帶咗自己種嘅苦瓜,可以整苦瓜炒排骨(但係無豆豉,到時improvise啦). 跟住陪佢行去佢個女屋企,見到佢孫女,就嚟讀大學,都幾靚架.有兩隻好大隻嘅狗, 我哋睇下佢種苦瓜嘅花園,同時發現有一棵喺樹幹生出似提子狀嘅莓子. Anna 同我哋傾到唔捨得我哋走,但係我要炆排骨要多啲時間煮飯. 之後我哋走路回家,經過Juracy朋友一家人坐在屋外談天, 原來?家人老婆婆過世, Juracy 感到震驚,我們又喺度坐嚟傾, 有個後生仔讀英文同我哋練習. 就嚟天黑我哋先走到, 成七點半先開始煮飯.


我得番個半小時煮飯,又要煲牛骨湯又要炆排骨,點煮呀?

No comments:

Post a Comment

You can give comment easier by being our followers. You can also do that as anonymous or put your name in the message. Meet you somewhere in future.