Wednesday, April 11, 2012

現場報導 - 體育會主場迎戰歌利亞, 雙方打成平手

如果唔係呢場波, 我哋可能一早離開La Plata。場波啲飛要當日走去球場先買到 (球會會員可以之前兩日買),仲要好似買藥咁喺個好細嘅窗度買,麻鬼煩。 最後買'general'企位 (男嘅60peso女嘅40peso,因為要吸引多啲女球迷入去呢個一向陽剛味重嘅活動),希望可以感受下氣氛。小部份在瑒側嘅座位係俾VIP,但d觀眾較靜,只會乖乖哋坐。

球隊主場對當地係大件事,差不多成個La Plata城嘅人都去支持,球場附近迫得水洩不通。一個個排隊入場,要搜身,唔准帶樽 (玻璃免問)驚人飛樽入場。我哋企喺石屎板凳的看台睇波。點解石屎? 因為我哋會不斷跳,唔跳就代表你唔係自己人 (其實無乜嘢,只係啲人會以為你係遊客)。

 

球賽開始前,球迷會不斷唱球會歌,又會有旗海示威,當然又會不斷跳,跳到啲石屎凳震哂。男女老幼都大聲唱,好熱鬧。當然時不時都聞到草味。

講番場波,其實係乙組賽事,實力有限,主隊位居第五,和客隊位居榜首打成拉鋸戰(其實都有啲悶),我哋覺得客隊實力較強,交波較準,主隊只有拼勁攔截,射門把握麻麻(這個當然唔會同主隊粉絲Leandro講)。(M:但主隊個龍門截得好,仲好似幾靚仔。)最係互交白卷,我哋志不在球賽,而是睇下啲球迷點用粗口鬧球証及對方球員。如果佢哋認為球証唔判,男女都會問候佢娘親。

賽事完畢,魚貫離場,另加節目食燒腸包,街邊檔生意滔滔不絕。賣成10peso賺死佢,老婆口痕難抵引誘光顧。其實睇球賽喺阿根廷也是賞心樂事,有得瘋狂有得鬧人發洩有得食,過癮。(M:場內仲有不少青春少艾的美女睇波,曾先生當然高興!)





No comments:

Post a Comment

You can give comment easier by being our followers. You can also do that as anonymous or put your name in the message. Meet you somewhere in future.